مزایای‌ تاتو و معایب خالکوبی بدن چیست؟ مهم ترین نکاتی که باید بدانید.

مزایای تاتو

مزایای‌ تاتو و معایب خالکوبی بدن چیست؟ مهم ترین نکاتی که باید بدانید.

مزایای‌ تاتو بدن چیست؟

مزایای‌ تاتو برای زیبایی

مزایای‌ تاتو و خالکوبی بسیار است. هر چند کسی از آن برای شما صحبت نکرده باشد. و بیشتر از معایب آن شنیده باشید.یکی از مهم ترین مزایای‌تاتو بیان احساسات و ویژگی‌های فردیتی با بکارگیری از نمادهای مختلف طرح‌های تاتو میباشد. که بر قسمت مشخصی از بدن نقش خواهد بست.

برای دیدن طرح‌های مختلف متنوع و به روز به 1000 طرح تاتو سر بزنید.

با خالکوبی و تتو هر آنچه دوست داشته باشید را می‌توانید بر بدن تتو کنید. در حقیقت، بسیاری از افراد طرح‌هایی را روی بدن خالکوبی می‌کنند که علایق آنها یا مربوط به سرگرمی‌های خود و یا اعضای خانوادیشان هستند.

همین طور با تتو کردن علاقه مندی‌ها می‌توانید افرادی که مانند شما به موضوع خاصی علاقه یا احساسات دارند راپیدا کرده. برای ایده می‌توانید از طرح تاتو نوشته یا طرح‌های مینیمال و متنوع دیگر پیشنهادی ما بهره ببرید.

از مزایای‌ تاتو بدانید بسیاری از افراد باآن با مشکلات روحی ذهن خویش مقابله میکنند. و از آن آرامش روحی میگیرند. هم چنین امروزه ثبت تاریخ وقایع مهم زندگی افراد با نماد های رومی توسط تاتو و خالکوبی بسیار ترند شده‌است. که همواره یادآور واقع مهم خواهد‌بود.

مزایای‌ تاتو برای پوشاندن مشکلات پوستی

استفاده از تاتو و خالکوبی در پزشکی طبق بلاگ معرفی انواع تاتو بسیار پر کاربرد است. به راحتی می‌توان طرح‌های دقیقا مشابه مشکلات پوستی در محل این عوارض ایجاد کرد. به گونه ای که هیچ عارضه و یا مشکل پوستی به چشم نیاید.

مزایای‌ تاتو برای پوشاندن مشکلات پوستی

خالکوبی برای تمام قسمت‌های بدن

امروزه مزایای‌ تاتو و خالکوبی برای همه قسمتهای بدن هم از لحاظ پزشکی و هم زیبایی بر کسی پوشیده نیست. و هیچ محدودیتی برای هیچ قسمت از بدن و یا رنگ‌های مورد استفاده در این عمل وجود ندارد.

دقت کنید که رنگ و طرح تتو و محل آن را بسیار دقیق انتخاب کنید. زیرا این خالکوبی‌ها تا مدت‌های طولانی با شما خواهند بود. ولی چنانچه نیاز به پاک کردن انها داشته باشید می توانید به روش های پاک کردن تاتو مراجعه فرمایید.

مزایای‌ تاتو در داشتن آرایش تمیز و همیشگی

یکی دیگر از مزایای‌ تاتو استفاده از به عنوان آرایش دایمی صورت،بسیار زیبا و پر کاربرد است.زیرا شما را از صرف زمان‌های طولانی برای آرایش بی نیاز میکند.و با این کار چهره شما همیشه آرایش داشته و زیبا خواهد بود.در این حالت انواع مختلفی از تاتو وجود دارد که به بررسی آنها در مقاله انواع تاتو و میکروپیگمنتیشن می پردازیم.

معایب تاتو بدن چیست؟

ماندگاری طولانی

اگر چه ماندگاری طولانی یکی از معایب تتو است اما دیگر پاک کردن تاتو دور از ذهن نیست و به راحتی میتوان طبق مقاله روش‌های پاک کردن تاتو، طرح های مختلف را پاک یابه یکدیگر تبدیل کرد.اما اغلب این روش های پر هزینه و دردناک هستند.

معایب تتو

تاتو زدن دردناک است

در حین تاتو شما باید کاملا بی حرکت باشید. گاهی اوقات نتیجه ‌ای که حاصل می‌‌شود، ارزش تحمل دردرا دارد.اگر از میزان درد تاتو در نواحی مختلف بدن اطلاعی ندارید به مقاله روش صحیح بی حسی در تاتو مراجعه بفرمایید.

کاهش رنگ تاتو

اگر چه خالکوبی ماندگاری بلند مدتی دارد اما همیشه مانند روز اول نخواهد بود. و با عوامل مختلفی چون نور خورشید و … به مرور زمان کمرنگ خواهد شد. جلای اولیه خود را نخواهد داشت. میزان ماندگاری طرح خالکوبی بستگی به میزان مراقبت بعد از تاتو دارد.

عدم اهدای خون

اگر بدن خود را تاتو کرده باشید تا مدت زمان یک سال قادر به ارایه و اهدای خون نخواهید بود.